21042017 // familieshoot



























Ter ere van mijn 2000e bericht op instagram gaf ik een fotoshoot weg aan een moeder die het verdiende. Leuke bijkomstigheid was, dat deze moeder mij bij Lev en Noor heeft bijgestaan in de eerste dagen na de geboorte als kraamhulp. 
En zoals een echte lieve moeder dat doet, wilde ze met haar hele gezin op de foto. 
Omdat het ernaar uitzag dat het zou gaan regenen, zochten we een locatie binnen. Elke willekeurige kas leent zich voor zo'n project. In een kas heb je ook heel mooi licht. Afgezien van wat spetters aan het einde van de shoot, viel het allemaal reuze mee met het weer en konden we ook in de kleine boomgaard nog wat foto's maken. Zo zie je maar weer dat het helemaal niet stralend hoeft te zijn, om leuke foto's te maken. En wederom geniet ik ervan om het geheel vast te leggen zoals het is. Je ontkomt niet aan poseren, maar die spontane momenten blijven het leukst. Dan maar niet alle neuzen dezelfde kant op. 
Bij deze een selectie. 

Ik heb een nieuw bewerkingsprogramma en meteen maar even het één en ander uitgeprobeerd. Normaal roep ik dat ik niet van de filters ben, maar het heeft ook wel weer wat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten