11012017 // analoog






Yay! Mijn tweede filmrolletje is ontwikkeld en er zit veel moois tussen. En wat houd ik van de zachtheid van foto's op film. Bovenstaande foto's zijn van ons uitzicht vanuit de serre en de weilanden aan de bosrand om ons huis.










Sommige foto's zijn nog van september, vandaar deze zomerse beelden. Wat heeft Eden nog lang - tot in oktober - buiten in de box gezeten en wat hebben we nog lang buiten kunnen eten. Ik geloof tot de herfstvakantie toe.
Afgelopen week hoorde ik weer vogels fluiten. Eentje na de kerkdienst op zondag toen de deuren open gingen en eentje toen ik 's morgens met de kinderen naar school fietste door het bos. En dan krijg ik voorzichtig al weer zin in het groen en het licht en de geur van het voorjaar. En dat met sneeuw in het vooruitzicht komend weekend, ha!




Binnen bij ons en bij mijn oma. Sommigen niet zo uitgevallen als ik had gewild, maar juist ook wel weer heel mooi. Ik weet niet altijd wat er verkeerd is gegaan, maar probeer ervan te leren. En de verrassing blijft leuk als ik mijn envelopje ophaal bij de HEMA.

Ik overweeg om de foto's die ik af heb laten drukken ook op witte kaarten zal plakken om te verkopen. Anders doe ik er verder ook niets mee.
Ik hoop binnenkort weer op een markt te staan - de lammetjesdag in Doetinchem. Het roer gaat hier langzaam om, waarbij ik de nadruk meer wil leggen op de fotografie en 'lifestyle'. Leg ik nog wel eens uit, maar laten we zeggen dat ik graag origineel wil blijven en regelmatig toe ben aan verandering. Joh.




Tot slot grote kleine jongensdroom. Een oude auto, mooi is dat. Leuk om mee te toeren of in te trouwen. En over trouwen gesproken; ik zou nog graag (binnenkort) mee willen lopen met een bruiloft om foto's te maken (niet analoog hoor). Weet je iemand? Laat het me weten!

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf je analoge foto's! Jarenlang heb ik me tegen digitaal verzet ;o) Het gevoel van 'echtheid' spat van jouw foto's af, super!! En ik ben heel benieuwd naar je plannen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen