25102016 // buiten







Even een rondje lopen. Ik loop wel eens op de hond te foeteren - ik heb gewoonweg geen zin om een rondje te lopen. Niet dat ik lui ben of niet graag buiten kom, maar omdat ik altijd denk iets 'beters' te doen te hebben. Maar niets is minder waar, want wandelen is natuurlijk heel zinvol. De camera gaat steeds vaker mee (zelfs naar de supermarkt) en ook vanmiddag, toen ik het bos indook met de hond. Eerst even over het hek gestapt bij deze krullenkoppen. 
Daarna het bos in. En wat was het mooi. 

Veel mensen willen foto's schieten als het zonnig is en warm en droog. Maar dit is zulk tof weer. Fijne kleurtjes. Het heeft iets melancholisch, de herfst in een bos. Zaterdag twee shoots, Waarvan er één buiten. Yay!









1 opmerking:

  1. Hoi mevrouw wispeltuut, zojuist ben ik op je site beland en ik zit met interesse te lezen. De quote bovenaan je pagina had me te pakken: it's ok to be happy with a quiet life'. Daar kan ik me helemaal in vinden. Ik vind je website heel mooi, genieten! Ik ga 'm in m'n blog-lees-lijst zetten. Dankjewel voor dit leuke ochtendmomentje :) liefs, Laurie

    BeantwoordenVerwijderen