13012016 | stilte na de storm




  

In tegenstelling tot velen, die januari maar een aanslag vinden op hun emotionele, mentale of lichamelijke toestand, vind ik het dit jaar allemaal wel meevallen. 
De stilte en het ritme na de drukte van de vakantie - want de laatste twee weken van het jaar kom je echt niet aan je rust - ervaar ik als heel aangenaam. Ja, ik ben bezig met van alles en nog wat, zoals altijd. Maar o, wat een heerlijkheid om weer in het ritme te zitten van de schooldagen. Om je kinderen niet halverwege hun diepe slaap de koude nacht in te hoeven slepen naar huis. Om gewoon half zes aan tafel te zitten en bezig te zijn met boodschappen, de was en wanneer de container aan de straat moet. Hoe huiselijk.

De vakantie was sowieso al niet helemaal top met de "aan-de-lopende-band-zieken hier. En als je dan zoveel op de bank zit met je warme, huilerige kindjes, je keel zeer doet van het voorlezen en je hand lam is van het aaien, dan is het tijd om even iets leuks te verzinnen.  Dat doe ik dan geheel op eigen wijze; pinterest, instagram, favoriete blogs, marktplaats... en dan de boel hier wat verplaatsen, en opnieuw 'decoreren'. Bij deze mijn favorieten van afgelopen weken. Niet om aan te schaffen hoor. Ik wordt er rustig van ;) Gewoon fijne plaatjes.

sfgirlbybay
sfgirlbybay
pinterest
marktplaats
the design files
instagram

1 opmerking:

  1. Hester15.1.16

    Mooi om te lezen. Je inpireert mij ook met je plaatjes.
    En je schrijven. Ik ben ook weer blij met het gewone ritme. Heerlijk, dat lieve gewone leven.

    BeantwoordenVerwijderen