08012016 | hallo tweeduizendzestien
















Na een pauze van een aantal maanden pak ik hier letterlijk en figuurlijk de draad weer op. Maar er is wel iets veranderd. In het kort; ik deel hier minder persoonlijke informatie. Mijn blog/site zal in de toekomst meer gericht zijn op de workshops die ik geef, de producten die ik maak en de activiteiten onder de vlag van Mevrouw Wispeltuut. 
Waarom? Schrijven en fotograferen doe ik nog steeds graag. Het is voor mij echt ontspanning en een uitlaatklep. Maar het werd een beetje een ratjetoe. Persoonlijk zal het altijd wel blijven, ook omdat ik echt wat heb aan het contact met lezers. Even van gedachten wisselen en elkaar inspireren... 
 Nu ik wat meer bezig wil gaan met het creatieve gebeuren - professioneel is een groot woord, maar daar neigt het wel naar - wil ik de boel meer gescheiden houden. 

Ja. Professioneel dus. Of iets wat er op lijkt. Wat dan precies? Dat is nog een beetje in proces en ik moet nog maar zien welke kant het op gaat. Ik heb daar wel zo mijn ideeën en dromen over, maar dat wijzigt nog wel eens bij mij. 
Wel wil ik wat actiever aan de slag gaan met als doel anderen inspireren, met name op het creatieve vlak. En om dan niet weer alle kanten op te schieten; ik ben met name bezig met textiel, van draad tot lap, zullen we maar zeggen. Nou ja, als je hier gewoon een bezoekje blijft brengen, zie je het vanzelf.

Ps. Ik ben behoorlijk actief op instagram, waar je ook op kunt kijken zonder dat je daar inlogt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten