04082015 | post



Vandaag ging er een pakketje op de post naar Atelier de Vier Jaargetijden.
Ik maakte drie stempels voor Thea, waaronder het logo. 

Mocht je ook ergens een stempel van willen, neem gerust contact op. Het was even een geworstel om het onder de knie te krijgen, maar nu kan ik nagenoeg alles in stempelvorm maken. Klik hier voor meer informatie.

Leuk, leuk, leuk. Om bijvoorbeeld een labeltje te bestempelen met je eigen naam of een mooi plaatje. Leuk om cadeau te geven ook. (Ik heb voor alle drie de kinderen een stempel van hun naam bijvoorbeeld.) Ik zit eraan te denken om een workshop 'stempel ontwerpen'  aan het 'assortiment' toe te voegen. Wie weet... Eerst maar eens de weefworkshop op touw zetten (leuke woordspeling zeg).

Thea, bedankt voor je bestelling en veel plezier met je pakketje!


1 opmerking:

  1. De post is nog niet geweest, ik ben heel benieuwd, het ziet er heel erg mooi uit.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen