08042015 | het huis van Victor...






Een echte aanrader - ik heb het al wel eens vaker gezegd; het tijdschrift LA MAISON Victor. Het creatieve huis voor eigentijdse zelfmaakmode, zoals ze zelf zeggen. 
Ik vind dat Victor erg leuke en heel makkelijke patroontjes heeft voor zowel haak- als brei- als naaiprojecten. Het tijdschrift is ook mooi vormgegeven; strak, fris en met mooie foto's. Zo maakte ik in een half uur een legging voor Leah Nore. Sowieso was dat erg leuk; op de markt staat een kraam die drie stukken tricotstof voor vijf euro verkoopt. En dan kan ik dus uit zo'n lap een legging én een jurkje halen! Dat wordt dan het jurkje van Mme Zsazsa, ook wel bekend van haar naai- en moestuin-kookboeken. Haar blog is overigens ook het lezen waard; deze Belgische dame heeft erg veel gevoel voor humor en dat Vlaams spreekt me ook altijd aan. 

Terug naar de legging uit LA MAISON Victor. Hij slobbert nog wat, maar dat zal snel genoeg wel anders zijn. En het was heerlijk dat het zo gepiept was, want ik ben niet zo van de ingewikkelde en langdurige projecten. Wispeltuut.Van wispelturig, begrijp je?
En dan hier nog een rokje wat ik voor het weekend naaide voor ons Narcisje, ook uit een van de nummers van het blad;


4 opmerkingen:

  1. Anoniem8.4.15

    Wat ben je een duizendpoot! Creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig
    leuk he, naaien. Je moet er ff voor gaan zitten, maar t resultààt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem13.4.15

    Heel mooi! Compliment voor je foto's. Die zijn namelijk ook heel mooi:

    BeantwoordenVerwijderen