07112014 | tas





De hoes heeft het al lang geleden begeven. Spijtig, want dat gesleep met het matrasje van het campingbedje kan behoorlijk lastig zijn. Natuurlijk klapt het uit als je halverwege bent, op weg naar de voordeur ofzo. Molton op straat. Je laat bijna het campingbed vallen dat je om je andere schouder hebt hangen. Dat is natuurlijk omdat je geen zin hebt om nog drie keer heen en weer te lopen.En niet te vergeten; er wachten nog twee kinderen in de auto en een luiertas en... 

Vorig weekend zag ik mijn vriendin met een reuzehandige tas lopen. Die bleek een andere vriendin voor haar gemaakt te hebben. Ik dacht; dat kan ik nooit. En toen de maakster aanbood hem voor me te maken, wilde ik er bijna op ingaan. Maar uiteindelijk heb ik hem zelf gemaakt en het is best goed gelukt. Helemaal compleet, van binnen netjes afgewerkt en ruim genoeg om nog een knuffel en een laken of dekentje in mee te nemen. 
Ik krijg meteen zin om meer te naaien. Ooit wil ik aan jurkjes en rokjes voor Leah Nore beginnen. Maar dat schuif ik nog even fijn voor me uit. Ik werk niet graag met patronen. 

Lev vroeg of hij voor de groenten was. "Of voor de Jumbo? Met de boodschappen voor de tas van de naaimachine?"

1 opmerking:

  1. aaah voel me vereerd op je site te staan.
    de tas is mooi gelukt. tof stofje ook!
    Myl

    BeantwoordenVerwijderen