26042014 | koninklijk

foto anp

foto Sarah Brech
Een heerlijk zonnige dag en een heerlijk opgeruimde zolder. Hulde aan de vrijmarkt! Ons koningspaar heeft zich denk ik ook wel vermaakt en als Maxima haar jurkje nog kwijt wil... Ik denk dat we ongeveer dezelfde maat hebben - hoop ik. 

Ergens in één van de vele artikelen over koningsdag vond ik de foto van de Marokkaanse thee. Check ook de tekst op de witte theepot. Driewerf hoera!

la maison victor | lente 2014
Op de valreep kocht ik dit waanzinnig leuke blad en vond er een enig haakpatroontje in. Ik dacht dat wel even in een avondje te kunnen maken. Maar helaas. Het bolletje raakte hopeloos in de war en toen heb ik het niet meer op tijd afgekregen. Maakt niet uit, ze Leah Nore mag hem op d'r verjaardag wel op. Jammer dat ze niet van die mooie lokken heeft (ze is nagenoeg kaal). 

En dan nog even een koninklijke uitspraak om over na te denken; "De wereld heeft dorst , omdat wij honger hebben," aldus koning Willem-Alexander ooit. Mooie uitspraak. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten