18042014 | loslaten of vasthouden



Ik heb een lieve nicht. Ergens ver weg aan bijna helemaal de andere  kant van het land. Zij tipte me om eens te kijken op de site van zinvol. Ik ben dol op zinvol en bezinning, dus ik nam meteen een kijkje. Prachtige kaartjes! Origineel, rustig en eenvoudig, maar toch schreeuwend geweldig! Leuk om te lezen welke gedachte erachter zit; persoonlijke aandacht - en wel nu meteen!

Toen trof ik bovenstaand kaartje aan. "Loslaten is een houvast" Dat deed me denken aan het plaatje uit de christenreis van John Bunyan. Precies mooi verwoord waar wij als christenen vandaag - op Goede Vrijdag - bij stil staan. Jezelf, je zorgen en je schuld loslaten en houvast vinden bij het kruis. Bij Christus.

Ik wens je een Beste Vrijdag toe! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten