14042014 | podium






nieuwe zwembroek van Lev | iets met bladerdeeg en winterpeen | girafpannenkoek | vogelnest met vogeleieren en vogeltjes | selfie in het kabouterbos

Onlangs las ik ergens een artikel over ons podium. Iedereen een eigen podium. Facebook, blogs, instagram, twitter. Waarom? Waarvoor? Een ander artikel in dezelfde serie 'verschijningen in onze tijd' ging over de selfie. Wat is de gedachte daarachter? Dat zette me toen aan het denken. Dit hier is mijn podium. Waarom? Waarvoor? "Kijk mij eens gelukkig zijn" of "Dit is het beste wat ik laat zien, mijn puinhoop blijft letterlijk achter de schermen" of toch iets met een boodschap? 

Ik blog, omdat ik dan een doel heb voor de foto's die ik maak. Omdat ik van schrijven houd en me dat meteen helpt om de boel te ordenen in mijn hoofd. Omdat ik fijne ervaringen en leerzame momenten of gedachten vast wil leggen en door wil geven.
Niet om ongevraagd mijzelf te promoten, maar een hoger doel. Ik deel iets uit mijn eigen leven in de hoop anderen te inspireren en aan het denken te zetten. Dat laatste is wel iets van latere tijden overigens. 

En jij? Waarvoor gebruik jij je podium?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten