01012014 | nieuwjaar


Nieuw jaar.

Bij het nieuwe jaar horen goede voornemens als 'afvallen' en misschien in het verlengde daarvan 'hardlopen'.
Wij hebben ook voornemens. Bijvoorbeeld wensen op creatief gebied. We hopen velen te inspireren met onze workshops. We hopen zelf ook inspiratie op te doen. Meer foto's te maken. De naaimachine vaker te gebruiken. De 'granny' af te haken. De zolder eens 'leeg te werken' (want al die lappen stof en glazen potjes - je weet tenslotte maar nooit - en doosjes met prulletjes en mooie lintjes...), veel nieuwe recepten te proberen. Een jaar lang alleen maar zelfgemaakte cadeaus te geven. (Dat laatste is natuurlijk onhaalbaar.) De tuin in. En zo voorts.

Wat zijn jullie voornemens?
Misschien wel een jaar lang geen nieuwe kleren kopen, zoals zij deed (wel tweedehands of zelf maken). Of een jaar lang elke dag iets maken, zoals zij deed.

We weten niet wat de toekomst brengt. We wensen het beste!

3 opmerkingen:

  1. Allereerst nog de allerbeste wensen voor jou en je gezin. Ik heb eigenlijk nooit goede voornemens voor het nieuwe jaar, want volgens mij gaat het dan bij voorbaat al niet lukken :-). Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja, daarom is het ook een voornemen hè? Ik neem mij het hele jaar door al dingen voor. De laatste tijd probeer ik het wat vaker vorm te geven. 't Is een beetje dromen verwezenlijken en ik ben eerlijk gezegd een strever (oei). Enne... afvallen vind ik zinloos. Ik let op wat ik eet ;)

      Verwijderen
  2. Ik heb niet veel voornemens. Misschien wat beter plannen maken en deze dan ook uitwerken. Verder kijken wat het jaar ons brengt.

    BeantwoordenVerwijderen