#111


Het is wat stil van mijn kant.
Dat komt omdat we met volle teugen genieten van ons meisje! Na een heel-heel snelle en voorspoedige bevalling afgelopen vrijdag (leuke datum; 7+6=13) genieten we nu naast onze mooie dochter-volgens-de-boekjes van de zon, knalroze pioenrozen en zoonlief, die spontaan begint te praten - wat natuurlijk ook wel moet als je grote broer bent.
Ik laat me lekker verwennen en hoop binnenkort weer mee te doen aan het gewone leven. Eerst even de kraamzorg absorberen...

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, mommie! Prachtig mensje:-)Geniet op je roze wolk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Daar is ze dan! Wat een prachtig babietje. Heel veel liefde en geluk samen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk! Gefeliciteerd met de kleine, fijne tijd toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje!! Geniet ervan...

    Fijne week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Wat een schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte!! Een meisje... wat leuk :-) Fijn dat het zo voorspoedig verlopen is, geniet van alles en laat je lekker in de watten leggen! Veel geluk samen, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaah daar is ze dan!
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem12.6.13

    Wat een geluk! veel liefde samen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ge-wel-dig! Van harte gefeliciteerd!! Gods zegen toegewenst met zijn viertjes - haha, met vier is het een echt een serieus gezinnetje! Geniet ervan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een poos geen blogs gelezen en lees nu pas dat jullie een dochter hebben. Gefeliciteerd! Geniet van elkaar en succes met het nieuwe ritme;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aww, toen ik je blog net ontdekte las ik inderdaad dat de bevalling heel dichtbij was. Leuk om nu een foto de baby te zien, snoezig! Ik ben een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met jullie dochtertje :)

    BeantwoordenVerwijderen