Genieten jullie een beetje voor mij van het mooie weer? Ik kijk er al vanaf de geboorte van dochterlief naar uit om een wandeling te maken in het zonnetje, tussen de wuivende grashalmen en korenbloemen.
Ik ben bang dat ik niet verder kom dan de hoek van de straat... Dus laat ik daar nog maar even mee wachten.
Bedankt voor al jullie lieve wensen. Ik geniet van de vertroeteling, dat had ik me van tevoren stellig voorgenomen. Nu bekruipt me wel af en toe een schuldgevoel, maar ach, straks heb ik genoeg tijd om me weer uit te sloven voor onze puberende peuter en dorstige dochter. Toch maar dat kussen af maken - die granny, je weet wel - voor op de kamer van mademoiselle...

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je dekentje voor je kleintje. Helpt haar grote broer al een beetje? Ik weet nog dat mijn oudste zo trots was om me te helpen. Moeilijk he in bed blijven liggen. Was niets voor mij, ik stond na 3 dagen alweer aangekleed naast mijn bed en heb kraamhulp uitgezwaaid. Weer lekker de regie en het huishouden in eigen handen hihi. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, herkenbaar! Ik heb de kraamhulp ook wat eerder dan gepland de deur gewezen ;-)

      Verwijderen