#106


Vandaag kocht ik twee lakens - handig voor de bevalling en het kraambed - een stofzuigermondstuk met haren - handig voor de luie huisvrouw die niet wil stoffen met een doek - en dit mooie notitieboekje, waar ik heel, heel blij mee ben. Ik viel wel bijna flauw in de veel te lange wachtrij bij de kassa. Normaal ben ik daar niet zo heel moeilijk in, want je er druk over maken helpt al helemaal niet en je maakt jezelf dan belachelijk. Maar vandaag overwoog ik even de winkel uit te rennen zonder af te rekenen. Gelukkig hield zoonlief zich rustig, dit in tegenstelling tot een peuter achter me, die nog een auto ter beloning kreeg na de hele boel bij elkaar gekrijst te hebben. Kijk, dat bedoel ik nou. Hulde aan Pamela. Ik zag overigens dat ze nog een boek heeft uitgegeven, maar dat is geloof ik een samenvatting van haar eerste boek. Nogmaals, het lezen waard. Het lezen van haar adviezen maakt het wachten op de baby wat dragelijker.

1 opmerking:

  1. Dat is zeker een mooi boekje! Kun je wat notities in zetten uit je boekjes die je aan het lezen bent. Ik denk dat als mijn kind, zoals je wel eens in de supermarkt ziet, krijsend op,de vloer zou gaan liggen in de supermarkt ik van schrik de winkel uit zou lopen :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen