Ik voel me een beetje pips vandaag. Dus begon ik mijn dag met het persen van sinaasappels en citroenen voor de nodige vitamientjes. Ik vond een overheerlijk recept van speltkoekjes en bakte die maar meteen en besloot dat het tijd was om wat ooit-aan-begonnen-projecten aandacht te gaan geven. En wel hierom;
Ooit zag ik hier namelijk een leuk idee en ik begon te borduren uit de losse pols. Toen vroeg zij zich in een bericht af wat ze met soortgelijke borduursels moest en ik adviseerde haar om - net als ik ooit deed - lavendelzakjes te gaan maken, wat ze ook deed (joepie). Toen ik zag dat ze mijn idee zo enigjes vorm had gegeven, vroeg ik me af waarom ik er zelf niets meer mee deed. Vandaar.
Nog meer inspiratie nodig? Kijk eens hier, hier en hier... Jullie nog tips?

Hé pssst; bij deze m'n huishoudschema 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten